27 Ağustos 2009 Perşembe

Sahtekar Herbalist Atabay Güveloğlu'na Dikkat !!!

Bu site, Alternatif Bitkisel Tedavi yöntemleri ile çare arayan hasta ve hasta yakınlarının Atabay Güveloğlu hakkında, daha fazla bilgi sahibi olmaları amacı ile hazırlanmıştır.

Hemen herkesin çaresiz kaldığı zamanlar olmuştur. Sağlığımız söz konusu olduğunda, belki "Bana Bir şey Olmaz" diyip geçiştirebiliriz, ancak hayatta sahip olduğumuz sağlığımızdan daha değerli bir başka sağlık vardır o da sevdiklerimizin sağlığıdır. Annemizin, babamızın, kardeşimizin, eşimizin, evladımızın, sağlığı söz konusu ise bütün gün hastane koridorlarında dolaşabilir, tahlil sonuçlarını beklerken bütün temennimiz ile dualar edebiliriz. "Allahım onun yerine benim canımı al" Bile diyebiliriz. Sabahlara kadar baş ucunda bekleyebiliriz. Çaresizlikten yılana bile sarılabiliriz. Yapılacak bir şeyler olabilir diye didik didik araştırırız, küçücük bir ışık bile güneş gibi görünüp gözümüzü kamaştırıp basiretimizi bağlayabilir.
[KANSER TEDAVİSİ] ile ilgili yaptığım araştırmalarımda karşılaştım Sözde Herbalist Atabay Güveloğlu'na.
Dayımın Beyninde Tümör vardı. Kanserin hastadan çok yakınlarını etkilediğini anladık. Atabay'ın web sitesinde (www.atabayguveloglu.com) iyileştiğini idda ettiği kişilerin tamamını araştırmaya başladık. Araştırtığımız kişilerden sadece 1 kişiye ulaştık, ulaştığımız kişinin, iyileştiğini söylediği Kanser hakkında çelişkili ve yanlış ifadeler kullanmasından hastalıkla ilgili bilgisi olmadığını anladık. Anlamamıza rağmen bir umut diye "1987'den beri yaşayan kanser hastam var" sözüne kandık ve Atabay'ın bitkisel ilacını kullanmaya zor da olsa karar verdik. Bizden talep ettiği 2000 (iki bin) Euronun 400'ünü Muzaffer abiden borç aldık. (Banka Adı : Türkiye İş Bankası. Hesap Sahibi : Atabay Güveloğlu Doğal Sağlık ürünleri San.Tic Ltd. Şti. Şube Adı :. Mersin (İçel) Pozcu Şubesi Şube Kodu : 6606 Hesap Numarası : 0612 911) Bu hesaba yatırdık.
Yanında çalışanlardan sonradan! öğrendiğim kadarı ile pis leğenler içerisinde rastgele otları mutfak robotu ile karıştırıp, yolladığı karışımı kullandık. Herhangi bir iyileşme göremedik, dayımın iyileşmediğini, aksine kötüye gitmeye başladığını söylediğimizde uygulanması gereken bir başka ilacın olduğunu takviye için kullanılması gerektiğini söyledi. Hatta bu takviye ilacın sadece 500 euro olduğunu belirtti. Onuda aldık. Kullandık. Uzun lafın kısası, Dayım artık aramızda değil. ve hiç bir şeyin önemi kalmamıştı.
Lösemili kızı olan bir arkadaşım Atabay Güveloğlu'nun otlardan elde ettiği karışımı almak için eksik kalan bin euroyu borç istedi. Hiç bir etkisinin olmadığını söyledim, Rahmetli dayımı örnek verdim. Belki Kızıma iyi gelir dedi.
Arkadaşıma ve Tüm Hasta Sahiplerine, Atabay Güveloğlunun Hazırladığı karışımların hiç bir hastalığı tedavi edici özeliğinin olmadığını ispatlamak amacı ile bu siteyi hazırlamaya karar verdim
Buraya Kadar Bizim Hikayemizdi. Bundan sonrakiler ise çaresizliğinden istifade ettiği diğer kişilerin internetin çeşitli yerlerine yazdıkları bilgilerdir. Bu bilgiler internet ortamından gelişi güzel derlenmiştir. [Sözde Herbalist Atabay Güveloğlu] Hakkında yapılan sayısız yorum bulunmaktadır. Size bu sayfada olabildigince fazla içerik sunmaya çalışacagım. İçeriklerde hakaret aşşalayıcı ve kufurler içermektedir ve site tamamlandığında sansürlenecektir.
http://www.herbalistatabay.com/indextr.htm web sayfasında kendisini " herbalist , kendisini bitki bilimci, bitkisel ilaç araştırmanı,yazarı ve bitki özleri üreticisi" olarak tanımlayan ve yine kendi sitesindeki anlatımla da uzmanlığını dedesinden, ninesinden ve babasından şifalı otların çeşitli yararları ve kullanımı konularında aldığı bilgilere dayandıracak kadar safdilli biri: ."ümmin ( immun demek istiyor) sistem yeterince uyarılır ve gerekli vitaminsel destek verilirse insan bünyesi her sağlık sorununun üstesinden gelecek şekilde yaratılmıştır. sağlıklı hücrelere zarar vermeden,uygun bitkisel maddeleri metabolizmaya yollamak yeterlidir. gerisini vücut kendisi halleder.bitki hücresinden insan hücresine yapılan bu biyolojik uyarılarla metabolizma, normal hücre yapısına sahip olmayan bu düşmanı kısa sürede tanıyarak ve buna karşı yeni antikorlar üreterek düşmanı tüketip yok eder. bitki özleri,hücre metabolizmasını uyararak onların bozulan çeşitli fizyolojik ödevlerini düzeltmektedirler. " sonucuna vararak çaresi olmayan hastalıklara deva ürettiğini iddia eden, kendisini galilea ve edisonla kıyaslayarak büyük! bir buluş yaptığını iddia eden, "işin maddi boyutu ikinci plandadır. hizmetinin devamı için elbette belli bir kar koyarak bitkisel ilaç satışı yapmak zorundadır. başka ülkelerdeki gibi bir araştırmacı olarak devletten büyük yardımlar da almamaktadır."
edit: bu şahısla gerçek yaşamdan bir tanışıklığım mevcut değildir.
Kaynak: http://sozluk.sourtimes.org/?t=atabay+guveloglu

Kaynak: http://atabayguveloglu.blogspot.com/2008/07/katil-atabay-gvelolu.html
Kendisini Herbalist diye tanıtıp yıllardır vaatler vererek insanları kandıran icinde ne oldugu bilinmeyen daha dogrusu mersınde yol kenarlarından toplattıgı bitkileri sisesi 600 ytl den satıp ölümlerine sebep olan bir KATİLDİR. Bu şerefsiz sözde fabrikasındaki bekci,ascı,hademelerin cep telefonlarını internete hasta olupta iyileşmiş gibi gosteri kendi internet sitesinde yayınlar .Bu şarlatan büyük bilim adamlarına saldırır cunku kendi cıkarlarına aykırı beyanlarda bulunup televizyonda bizzar bu sarlatanın katıl oldugunu ispatlamıs bilim adamlarıdır. Burdan bu sarlatan pislik katilin yargılanması icin bir gurp olusturuyorum .ARTIK YASALARIN ACIKLARINDAN FAYDALANIP YUZLERCE OLDURDUGU HASTAYA RAGMEN RAHAT RAHAT 34 TC**** MERCEDES PLAKALI ARACIYLA RAHATCA DOLASAN BU KATİL KOPEGİN REZALETLERİNİ ACIKLAYACAGIZZZ. BU NEDEN YARGILANMIYOR DERSİNİZ? CUNKU KANSER HASTLARININ SAGLIK RAPORLARINDA KANSER OLDUKLARI BELGELENDİGİ İCİN BU SARLATANIN YOLLARDAN TOPLADIGI BİTKİLERLEN İYİLESECEK OLAN HASTALARI OLDURDUGU MAALESEF ORTAYA CIKMIYOR. Bu sarlatandan magdur olanlar HASTANIZ KANSERDEN ÖLMEDİ BU SARLATANDAN BİNLERCE DOLARA ALDIGINIZ KARISIMLARDAN OLMUSTUR. MAGDUR HERKESİ ATABAY SARLATANINA SAVAS ACMAYA CAGIRIYORUM
Kendisi kanser hastlarının üzerinden para kazanmayı adet edinen iyileşecek hastalara tedavilerini yarıda kestirip yoldan topladıgı otları karısıtırıp iciren bir sarlatandır. Maalesef yargılanıyor ama ceza almadan yırtıyor herseferinde cunku kanser hastaları oldukten sonra otopsi yapılmıyor bu sarlatan katilde ortalarda gunde binlerce dolar kazanmaya devam ediyor.
KANLI PLAZA
YUKARDA ÇARESİZ HASTALARDAN KAZANDIGI MİLYONLARCA DOLARLA YAPTIRDIĞI PLAZANIN RESMİ,BU KATİL UTANMADAN SİTESİNDE BUNU YAYINLIYOR....YAZIKLAR OLSUN SANA NE BİÇİM MÜSLÜMANSIN İNSANLARIN ACİZLİĞİNDEN YARARLANIYORSUN,DİKİNE GÖMÜLECEKSİN????

Uyarı
Arkadaşlar Atabay Güveloğlu'nun hiçbir inandırıcılığı yok. Kendisi tam bir sahtekar. O siteyi inceleyip, dolarlarınızı kesinlikle akıtmayın bu adama. 10 yıl önce kendisi Ankara'da binlerce hastaya umut tüccarlığı yapan biriydi. Uğur Dündar'ın Arena programıyla foyası meydana çıktı. Üfürükten ilaçlarla umut tacirliği yapıyordu. Hapis yattı, tüm firmaları kapatıldı, belki hatırlayan vardır o dönemde! Her neyse adam aradan geçen süre içinde kendini toparladı ve Adana'da sözüm ona bir laboratuar kurarak, yeniden piyasaya çıktı. Artık internet üzerinden reklamını yaparak, insanların hastalık nedeniyle oluşan kötü ruh hallerini sömürmeye devam ediyor.
Arkadaşlar, bu adam aynı zamanda tam bir ahlaksız. Bunu yakın bir tanıdığımın kendisine başvurmasından da biliyorum.Kadın hastalarını, hastalığının ne olduğunu görmek bahanesiyle soyup, taciz ediyormuş!
Ayrıca sitesinde iyileştirdiğini iddia ettiği insanların listesi var. Bu insanlara telefon açtığınızda, birçoğu söz konusu adamı tanımadığını, ya da izinsiz olarak telefon numarası ve kimlik bilgilerinin yer aldığını belirtiyor. Çünkü Atabay, kendisine başvuranların adını,telefonunu ve kimlik bilgileerini alıyor. Sonra bu insanların adını,, kimlik bilgilerini net üzerinden deşifre edip, söz konusu kişiyi iyileştirdiğini iddia ediyor. Bu adam aslında kimseyi iyileştirmiyor ve insanların izinsiz olarak telefon numaralarını ve kimlik bilgilerini sitesinde deşifre ediyor. Sitesinde yazan numaraları arayıp ve sonucu kendiniz görün. Şimdi oğlu Tarkan Güveloğlu da İstanbul'da aynı işi yapıyor. Oğlu konusunda çok detay sahibi değilim.
Atabay'ın gazetelerde çıkan çeşitli röportjlarına da inanmayın. Dediğim gibi ben, direkt kendisine başvuran bir yakınım aracılığıyla bu bilgileri aldım. Kendisi daha önce Mersin'de Calamie adlı bir otelle anlaşmış. Ama bu otel, dolandırcı olduğunu anlayınca Atabay'ın işine son vermiş!
Bilgilerinize duyurulur.
-----Original Message-----From: bilgi_kultur@yahoogroups.com [mailto:bilgi_kultur@yahoogroups.com] On Behalf Of gelifgencSent: Friday, August 12, 2005 12:32 AMTo: nlp; emre; int-20; endüstriyel psy; emresandıkçıoğlu; demet; seda; fly; gülsen teyze; sayginn; kuzenemre; annem; babacık; bligi-kültür; ekin; tuubaSubject: [Bilgi_Kultur] hastalıklar Kaynak

27/6/2008DUKKAT ATABAY GUVELIOGLU HERBALIST ATABAYDAN UZAK DURUNSAYIN HALKLUTFEN AMA LUTFEN HERBALIST BITKI BILIMCI SAHTEKARLARA DIKKAT EDIN HERBALIST ATABAY GIBI . KENDISINE BINLERCE LIRA ODEDIK KANSERE CAGRE OLSUN DIYE AMA SONUNDA BABAMI KAYBETTIK. DENIZE DUSEN YILANA SARILIR MISALI LUTFEN AMA LUTFEN BU SAHTEKARDAN UZAK DURUN !!!HERBALIST ATABAY GUVELIOGLU
Kaynak: http://herbalistatabay.blogcu.com/

Herkese merhaba. Bu başlığı, internette gezen bir bitkisel tedavi uzmanından (adam herşeyi bitkilerle tedavi ediyor, listelemiş sitesinde, beyin ca., all, aml, kll... uzuyor da uzuyor liste) sitesinden sizleri haberdar etmek için açtım. http://www.herbalistatabay.com/indextr.htm Ve adama bilimsel ehliyetinin ne olduğunu aşağıdaki mesajla yazmıştım ki, aşağılamalarla dolu bir karşılık aldım!
Merhaba Sayın Atabay Bey. Ben 3. sınıf bir tıp öğrencisiyim. Sitenize kolorektal C.A. ları araştırırken rast geldim. Böyle bir siteyi görmüş olmaktan müthiş utanç duydum! Herhalde artık devir nerden kzanırsan kazan devri. Verdiğiniz bitki tedavilerinin bilimsel dergilerde yayınlanmış, onaylanmış bilimsel çalışmlalarla ispatlanmışlığı var mı? Yoksa tamamiyle kendi şahsi tecrubelerinizle mi düzenliyorsunuz tedavileri? Tüm dünyada tıp bilimiyle uğraşan kaç öğretimüyesi var, bunlar kendi aralarında nasıl haberleşiyorlar, kanser tedavisindeki son yenilikler nelerdir, kanserin hücresel döngsü nedir, bununla ilişki genler nelerdir;hangi mekanizmalarla kansere neden olurlar vs gibi temel sorularla ilgili herhangibir eğitim aldınız mı? Yoksa hastalarınızı tedavi ederken kişisel tecrübelerinize mi dayanıyorsunuz? Soru çok basit. Yanıt bekliyorum. (bu arada sitedeki verdiğiniz vaka örneklerinin düzmece olduğu belli oluyor, bence onları yazarken biraz daha hasta psikolojisini göz önüne getirip, empati yaparak yazın ki daha gerçekçi görünsünler)
Merhaba sayın doktor müsvettesi, Bu saatte boş laflarla çok canımı sıktınız.Her gün 25 yıldır yüzlerce insan bana öylesine iş olsun,para verelim diye mi koşuyor sanıyorsunuz? Sizlerden başka herkes aptal ya.. Siz doktor bozuntularının tedavi ile ilgisi yoktur.Sadece tanı koyabiliyorsunuz.Tıpta tedavi aşaması tamamen fiyaskodur.Bunun için bunca bilinçli,tahsilli ve %10 u doktor olan insanlar bana koşuyorlar. Ben doktorum desem bana da kimse gelmez.İyi ki doktor değilim.Ama doktor olsa idim de şarlatan doktorlardan olmazdım.Mevcut şarlatanlar yetmiyor gibi bir de sizin gibi basit düşünceli,önyargılı,bilimden uzak bir vatandaş daha çıkacak 4-5 yıl sonra ortaya.Henüz 3.sınıfta okuyorsun ve tıptan, tedaviden yoksun bir aşamada ahkam kesiyorsun.Siz doktor diye geçinen ve tamamen haram yiyen,hastalardan övgü ve taltif değil,sadece kin ve nefret kazanan siz insanların ipliğini pazara çıkardım ve çıkarıyorum. Bana 1995 den bu yana gönderilen 36.000 hasta mailini yayınlıyorum ve yakında tüm Türkiye okuyacak ve kimse artık doktora gitmiyecek artık..Siz de onlardan birisi gibi olacaksınız galiba ki,aç kalacaksınız bu kafayla. Hastalar artık gerçek bilim adamlarını arayacaklar.Ya da gerçek doktorları... www.doktorelif.com (Kendi kızı) daki gibi bilim adamlarına başvuracaklar ve başvuruyorlar da...Bu genç doktora,kızıma her gün yüzlerce insan,başarılı alternatif ilaç uyguluyor diye geliyorlar.Bunların hepsi aptal mı?Tahsil ortalamaları lise mezunu çıkıyor... Bir ay içinde tüm Türkiye genelinde yarım sayfa gazete ilanları vererek duyuracağım.www.hastamailleri.com isimli sitemi okuyanlar sizlerin nasıl milleti dolondırdığını ve gerçek tedavilerimin nasıl olduğunu görecekler,anlayacaklar.Artık maymunun gözü açıldı arkadaş..KRal çıplak diyorlar artık. Benim hakkımdı 25 yılda binlerce doktor şikayeti oldu ama nedense hiç ceza almadım..Demek ki bir şeyler yapıyorum,faydalı oluyorum insanlara.İt ürüyor,kervan yürüyor... Ama TCY nın DOLANDIRICILIK maddesi gerçek anlamda çalıştırılsa,dışarıda siz doktorlardan kimse kalmaz,hapse girerler.Zaten yeni TCY bunu yapacak da. Sana biraz da hukuk dersi vereyim. DOLONDIRICILIKL maddese şöyle diyor TCY da. "Bir kişinin saflığından,çaresizliğinden veya gafletinden istifade ederek,ona maddi veya manevi çıkar sağlamak amacı ile menfaat temin ettiği halde karşılığını vermemek dolandırıcılıktır " diyor... Adam çaresiz,adam gaflet içinde hasta, doktorlara gidiyor,özel muayanaya çağrılıyor,para alınıyor,seni tedavi ederim deniliyor ama ya iyileşmiyor,ya da ölüyorlar...Peki bu durum TCY nın ilgili maddesine bire bir uymuyor mu? Elbetti uyuyor ve bundan sonra da böyle olacak.Sizleri,hep biz biliriz diyen ve özel muayenehanelerinde büyük paralar aldıkları halde adları "Öldüren doktor" a çıkan hocalarınızı savcılığa şikayet edecekler hastalar. Size ayırcağım zaman bu kadar bu saatte. Yanıt vereceğim 1464 hasta maili duruyor önümde... İki günde gelen bunlar.Sizlerden yakınan,İMDAT diyen insanlarımız...Acı ve utanç verici bir gerçek! Ben şarlatan falan değilim.Öyle olsa idim beni 25 yıldır alenen çalıştırmazlardı sayın geneç doktor adayı... Başarılar size... İnşallah siz de hastaları yolunacak kaz gibi gören şarlatan ve dolandırıcı hekimlerden olmazsınız..Tıp diploması sahibi olmak,insan olmaya ve hayat kurturmaya yetmiyor maalesef...Durum ortada! Atabay Güveloğlu
Kendi adıma müthiş tiskindim heriften! Üç beş kitap bakıp, bir kaç bitki toplayıp hekimlik yapmaya çalışıyor dolandırıcı! Bir de gırtlaktan çıkarcasına hekimlere, hekimlik mesleğine hakaret ediyor. Sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Gönderen: efesli Tıp Öğrencisi Tarih: Çrş Arl 13, 2006 4:13 am Mesaj konusu: hekimlik mesleğini aşağılıyor! Kaynak

iyi güzel de, bu "yararlı olma" ihtimali olan bitkileri hastalar bahçeden toplamıyo arkadaşlar. Bu adam gibi şarlatanlara MİLYARLAR vererek elde ediliyo bu mucizevi bitkiler. Zaten çok pahalı olan kemoterapilere, radyoterapilere, cerrahilere herşeyini yatıran hastalar çaresizlik içinde gidip bi de bu adam gibi şarlatanlara para kaynağı oluyorlar. Tamamlayıcı tıp en gelişmiş ülkelerde uygulanıyor ama tedaviye destek olarak kullanılıyor kimse çıkıp evre 27 GBM %100 tedavi ediyorum demiyor, diyemez. Bu durum aslında acı bence bu adam ya şarlatan ya da psikozda.
Gönderen: drural Tarih: Sal Arl 19, 2006 11:13 am Mesaj konusu: Kaynak
UMUT TACİRİ DÜZENBAZ VE AHLAKSIZ BİR İNSAN BİNLERCE DOLARA ÜÇ BEŞ ŞİŞE BİLİNEN VE BİLİNMEYEN BİTKİ ÖZLERİ GÖNDERİP İNSANLARIN EN UMUTSUZ DURUMLARINDAN ÇIKAR SAĞLAMA PEŞİNDE
Gönderen : TALİHSİZ Kaynak

arkadaşlar yapmayın lütfen ben bu iki adam hakkındada burda bi kaçkere yazdım ikiside dolandırıcı. ikisinin de yaptıkları karışımları kullandım umut tacirleri dolandırıcılar. hatta atabay güveloğlu deşifre programına bile çıktı. bize yaptıkları ilaçları kanser hastalırınada veriyor ve insan sağlığıyla resmen dalga geçiyorlar. hatta bi ara atabayın yanında çalışan eczacı olduğunu söyleyen atabayın yardımcısı konumundaki bayan ayşe hanım bu suçtan dolayı cezaevine bile girdi. şuan cezaevindemi bilmiyorum. ben bunların herşeyini biliyorum atabayla bi ara arkadaş gibiydik sık sık görüşürdük telefonda. eski ortağıyla olan problemlerini şirket içi kavgalarını bile biliyordum inanmayın ben inandım kullandım mahvoldum. giden paraya değilde artan sedeflere çare bulamıyorsunuz sonunda. oğlu tarkanda aynı. aynı ilaçlar. onunlada telefonda kavga ettim o kadar sinirlendimki ofisini bile basmaya gidecektim. şunuda söylemek istiyorum iyileştirdiği sedef hastalırının telefonlarını veriyorlar açın konuşun diye verdikleri telefonlara hep kendi adamları ve yakınları çıkıyor iyi olduk diyorlar. bırakın para verip onlardan ilaç almayı onlar para verse dahi kullanmayın ilaçlarını çünkü hiç bir faydası yok aksine zararları var sedeflerinize. illa alıcam denicem diyorsanız para verip alın ama kullanmayın dolandırıldığınızla kalırsınız sedefleriniz artmamış olur saygılar sevgiler şifalar diliyorum
Gönderen: semih ugur Gönderme Tarihi: - 01/24/2008 : 03:22:39 Kaynak

Merhaba
Arkadaşlar yazılarınızı okudum ve çok büyük çelişkiye düştüm.Şuanda atabay beyde tedavi görmekteyim. 4. aya girdik.İlaçlarımı hiç aksatmadan sabırla kullanıyorum.Bir iyileşme göremedim.Hatat çoğaldı ama bunu olacağını baştan demi,şlerdi.Önümde 2 ay kaldı. Bu tedavi son umudum ve bu tedaviye başlarken daha önce iyileşenleri aradım hepsi tedavinin yararını anlattı ama yalan da olabilir çünkü bir ara TV ye çıkmıştı bu kişilerin para karşılığı yalan göylediği.Şimdi ne olacak bilmiyorum.İşimiz bir kaç insanın vicdanına kalmış gibi görünüyor.Allah yardımcımız olsun MECBUR KALINCA DENİZE DÜŞMEDEN DE YILANA SARILIRSIN ! ! !
Gönderen: Zehrakaplans Gönderme Tarihi: - 03/24/2008 : 08:26:31 Kaynak

Arkadaşlar bu Güveloğulları ile ilgili ben gebelikte sedef hastalığı başlıklı konumda yeterli bir açıklama yapmıştım sanırım. Ama gerekirse burda açılan her konu başlığındada yazıcam artık. Lütfen kendinizin ve sevdikleriniz iyiliği için bu tür insanlardan medet ummayın. Sonucları gercekten çok can acıtıcı olabiliyor. Birde size söylemek istediğim tıp bu kadar ilerlemiş bilim adamları atomu bile parçalarına ayırabiliyorlarken daha sedefe çare bulamadılarda, bu hiçbir tıbbi bilgisi olmayan para tüccarlarımı bizi iyileştirecek. Neyse son sözüm şu, ben denedim çok canım acıdı (Keşke sadece parasal anlamda olsaydı) inşallah sizlerin canı acımasın... Sevgiler...
Gönderen: Zehrakaplans Gönderme Tarihi: - 03/24/2008 : 10:23:37 Kaynak

ben de kullandım ama hiçbir etkisini göremedim.hatta bi ara gazeteye bile ilan vermeye başlamıştı bu arkadaşlar.yok biz sedefi kesin olarak geçiriyoruz diye.o zaman sene 2001 di.aradan 7 sene geçti. ben daha geçirdikleri bi kişi bile göremedim.
Gönderen garbojosa Gönderme Tarihi: - 03/24/2008 : 11:22:02 Kaynak

Bu Rezaletten Haberiniz Var mı?Ünlü Herbalist (!) Nitelikli Dolandırıcı Atabay Güveloğlu hakkında daha önce hiç duymadığınız rezalet olaylar bu sitede yer almaktadır.. Tüm olaylar yaşayanlar tarafından yazılmıştır..
Şu sıralar polis tarafından aranan ve sitesi hakkında defalarca kapatma kararı çıkan ve iş yerleri mühürlenen bu üç kağıtçı ihtiyar bunağın yaptıklarının tamamını yazmak bile mümkün değildir.. Hastaları vefat etmeye başladığı zaman "Yahu bunlarda ölmeye başladılar" diyerek cep telefonlarını kapatan ve Ceza evinde bulunduğu süre içerisinde hastalarına yurt dışına eğitime gittiğini söylettiren bu şahıs halen çaresiz hastaları umut tezgahına düşürüp kandırmaktadır..
Nitelikli Dolandırıcılıkla herbalistlikten daha çok ün yapmış olan herbalist atabay güveloğlu çaresizlikten dolayı sağa sola iftira atmaya başlamıştır ve şu sıralar cezasını adalet önünde vermak için aranıyor...
Evinde ve iş yerinde yapılan eş zamanlı baskınlarda onlarca ruhsatsız silah ve yüzlerce mermi yakalanmıştır.. Firarda ve aranmakta olduğundan dolayı ne yapacağını bilmez bir halde eski çalışanları başta olmak üzere sağa sola çamur atmaya başlamıştır. Bu hareketi "Son Çırpınış" olarakta nitelendirmek mümkündür.. Kaynak

2 yorum:

  1. Evet çok haklısınız 2005 2006 lı yıllarda bu sahtekara bende inanmıştım Allah' tan başka bir rahatsızlığım sebebiyle hastahaneye yatmak durumunda kalınca Hepatit-B tedavime tıbbi olarak başladım yoksa bu sahtekarın verdiği otlarla hepatit-b tedavisi olma ümidiyle çok kötü durumlara düşecektim kullandığım otlarında hiçbir faydasını görmedim

    YanıtlaSil
  2. bu adam benim sedef hastalığım için bir tedavi uyguladı, bitkiler hermemler felan, iyi geldi ve geçti. kendisine minnettarım ama yazıyı okuyunca açıkçası inanasım gelmedi

    YanıtlaSil